امسال ۹ هزار مترمربع به فضای سبز منطقه۱۰ اضافه کردیم/ با همکاری شورای شهر، بودجه ورزش در این منطقه ۲ برابر درنظر گرفته شده

شهردار منطقه ۱۰ در آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای آزادی گفت: بهره‌برداری مجدد از اماکن ورزشی در منطقه ۱۰ بسیار مهم است چرا که کمبود زمین در این منطقه به شدت احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای آزادی که صبح امروز - شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲- در هشتادمین پویش امید و افتخار برگزار شد، ضمن تبریک روز دانش‌آموز گفت: امروز می بینیم که دشمنی آمریکا که قبل از انقلاب شروع شده همچنان ادامه دارد و این دشمنی در فلسطین و کشورهای اسلامی نیز ریشه می دواند.

وی افزود: قهرمان شهر نمونه بارزی از فعالیت های ورزشی در شهر تهران است که بیش از یک میلیون نفر در این رویداد بزرگ ثبت نام و مشارکت کردند ، سهم منطقه ۱۰ در آن ۲۰ هزار نفر دیده شده بود ولی ۲۳ هزار نفر در آن ثبت نام کردند و دلیل آن این است که شهروندان اتفاقات خوب سال گذشته را در این مسابقات دیده بودند.

اخ‌الصنایع ادامه داد: منطقه ۱۰ سرانه پایینی در بحث ورزش و فضای سبز دارد و بیشترین بافت فرسوده شهر تهران در منطقه ۱۰ وجود دارد، بیش از ۴ برابر میانگین شهر تهران تراکم دارد و جمعیت آن به ۳۵۰ هزار نفر می رسد، بر همین اساس در حال تلاش برای ارتقای این سرانه ها هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ اضافه کرد: بهره برداری مجدد از اماکن ورزشی در منطقه ۱۰ بسیار مهم است چرا که کمبود زمین در این منطقه به شدت احساس می شود ، امسال توانستیم ۹ هزار متر مربع به فضای سبز در منطقه اضافه کنیم و باغ جعفریان و تملک آن از جمله آنها است.

وی یادآور شد: در هر فعالیت حوزه عمرانی سهم ورزش را دیدیم؛ در خیابان عرب ساخت مجوعه ای را پیگیری می کنیم که هم موضوع ورزشی، هم میادین میوه و تره بار و هم مجموعه شهروند در آن مستقر شود چرا که گنجاندن سرانه ورزشی از تاکیدات شهردار تهران است.

اخ‌الصنایع عنوان کرد: در شمال منطقه در خیابان آذر شهر مجموعه ای را دیدیم تا بتوانیم در زمان باقیمانده از این دوره از مدیریت شهری سهم منطقه ۱۰ را در سرانه ها افزایش دهیم و با همکاری شورای شهر، بودجه ورزش در منطقه نیز ۲ برابر دیده شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پروژه شاخه شرقی یادگار را از ورزشگاه جیحون دور کردیم و امیدواریم سال آینده مجموعه جیحون را مرمت و آماده استفاده مناسب شهروندان کنیم. همچنین سال گذشته ۳ زمین چمن مصنوعی به منطقه اضافه شد و حدود ۲ هزار متر چمن مصنوعی نوسازی شد و امیدواریم بازسازی و نوسازی مجموعه ورزشی خوش را نیز در سال ۱۴۰۳ آغاز کنیم.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 44744

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =