تجلیل شهرداری تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی اقدام ارزشمندی است

پرویز سروری در یکصد و نودمین جلسه شورا با تاکید بر این مهم که برای بار نخست مدیریت شهری پایتخت از مدال آوران مسابقات آسیایی تقدیر می کنند، اظهار کرد: این برنامه ارزشمند بود چراکه هم با برنامه قهرمان شهر همراه بود و هم تجلیل از قهرمانان.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه روز گذشته شهرداری تهران در تقدیر از مدال آوران بازی های آسیایی هانگژو گفت: این اولین بار بود که مدیریت شهری پایتخت و مجموعه ورزشی کشور اقدام به تقدیر از مدال آوران مسابقات آسیایی کردند، این برنامه ارزشمند بود چرا که هم با برنامه قهرمان شهر همراه بود و هم در آن شاهد تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی بودیم.

سروری با بیان اینکه با سیاست گذاری های شورای ششم و اهتمام شهرداری تهران از ابتدای دوره شاهد نگاه مناسب برای نهضت آسفالت ریزی بودیم، تصریح کرد: هر سال شاهد روند رو به رشد در این زمینه بودیم. برخی محلات شاید ۱۰ سال رنگ آسفالت را ندیده بودند و با اقدامات محله محور شهرداری و شورا این مهم حاصل شد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: سرعت آسفالت ریزی با اجرای علائم ترافیکی تطبیق ندارد. سرعت آسفالت ریزی بالاست اما در نصب علائم با مشکل روبه رو هستیم. موضوع محدودیت اعتبارات مطرح شده و انتظار داریم کمیسیون برنامه و بودجه، اعتباری را برای این موضوع در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 44887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =