ناحیه ۷ منطقه ۴ رصد شد

شهردار منطقه ۴ در بازدید صبحگاهی خود از سطح ناحیه ۷ این منطقه روند پیشرفت امور و رضایت شهروندان را بررسی کرد و گفت: ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "علی اصغر کمالی زاده" در حاشیه بازدیدهای هفتگی از نواحی ۹گانه بر روند اجرای طرح نگهداشت شهر و من شهردارم ۲  در سطح منطقه تاکید کرد و گفت:  ارائه خدمات به شهروندان و برطرف کردن مشکلات و نیازهای شهری آنها از وظایف و دغدغه های مدیریت شهری منطقه ۴ است که در این طرح به طور جدی پیگیری می شود.

وی گفت: خوشبختانه در طرح من شهردارم با مساعدت از خود شهروندان گام های اساسی در مدیریت شهر برداشته خواهد شد. مفتخریم که طی بازدیدهای مداوم هفتگی که از محلات ۲۰ گانه و نواحی ۹ گانه این منطقه داشته و داریم، روند موفقیت آمیز و رضایت بخش این طرح را شاهد هستیم که در اینجا به همکاران خود در تمامی حوزه ها خداقوت گفته و اجرای ادامه این طرحها را با تمام همت از آنها خواستاریم.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای اقدامات موجب افزایش اعتماد شهروندان شده و مجموعه مدیریت شهری این منطقه حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

کمالی زاده افزود: رفاه و آسایش همشهریان در استفاده از امکانات شهری از وظایف شهرداری منطقه ۴ است، از  این رو طرح هایی مثل طرح نگهداشت شهر و من شهردارم به عنوان فرصتی ویژه و مغتنم برای خدمت رسانی به شهروندان به صورت جدی در حال اجرا است.

در ادامه این بازدید که با حضور شهردار منطقه چهار، معاونین حوزه ها، مدیران شهری این منطقه و شهردار ناحیه ۷ برگزار شد، طی جلسه ای واقع در شهرداری ناحیه ۷ کمالی زاده دستورات لازم درخصوص رفع نواقص و موانع را به مدیران شهری این منطقه ارائه داد.

انتهای پیام/

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 45040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =