پیشرفت ۸۰ درصدی طرح ساماندهی میدان شهر ری و صحن جلوخان حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرتهران از پیشرفت ۸۰ درصدی در ساماندهی و ارتقای کیفی میدان شهر ری و ۸۵ درصدی در صحن جلوخان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی، کف‌سازی و ارتقا کیفی میدان شهر ری و صحن جلو خان در حرم عبدالعظیم حسنی گفت: بازآفرینی و بازپیرایی میدان شهرری را به عنوان یک کارویژه‌ در دستور کار قرار داریم و از ابتدای سال ۱۴۰۱ این طرح در سازمان زیباسازی شهرداری تهران و در دوفاز اجرایی مورد مطالعه قرار گرفت. 

صارمی در ادامه افزود: فاز اول مربوط به خود میدان و المان داخل میدان است که عملیات اجرایی آن در بخش کف‌سازی و ارتقا کیفی میدان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است. 
به گفته وی ارتقای کیفی صحن جلو خان در حرم عبدالعظیم حسنی نیز از دیگر برنامه های عمرانی سازمان زیباسازی است که با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال انجام است.
بر اساس این گزارش؛ احداث آبنما در میدان شهرداری از دیگر عملیات‌های این پروژه در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی و همچنین طرح پیاده راه از میدان ساعی تا میدان مدرس توسط این سازمان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 45139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =