گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محله های منطقه ۱۵

محله های منطقه ۱۵ با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور حال و هوای دفاع مقدس به خود می گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضامحمدی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس گفت: بیشتر برنامه های این هفته در مساجد و سرای محله به صورت مجازی برگزار می شود.

به گفته او، در این راستا غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا در می آید.

محمدی به تشریح دیگر برنامه های این هفته پرداخت و گفت: تجلیل از خانواده و مادران معظم شهدا، جاویدالاثر و جانبازان دفاع مقدس با عنوان «بوی پیراهن یوسف»، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس با حضور شاعران برگزیده محلات وعلاقمندان، برگزاری  مجموعه مسابقات مجازی  با موضع دفاع مقدس و در قالبهای مقاله، نقاشی، خاطره نویسی، عکس با عنوان «بر بال فرشتگان» و پخش و معرفی فیلم های برگزیده دفاع مقدس با عنوان «روایت عشق» از جمله برنامه های انجام شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی از وصایا، زندگینامه وعکس شهدا  با عنوان «تصویر ماندگار»، بازپیرایی و بر طرف سازی مشکلات قابل حل ساختمان منازل شهدا،  پخش نواهای حماسی از اماکن تحت پوشش شهرداری با عنوان «نواهای ماندگار»، برپایی نمایشگاه مجازی دفاع مقدس در قالب عکس و کتاب دفاع مقدس و فعالیتهای سالهای گذشته نواحی، برپایی ایستگاه سلامت در فضاهای  فرهنگی ومعابر پرتردد، برگزاری نمایشگاه وصایا و آثار نمادین شهدا و سیمای مقاومت با عنوان «شهید سمبل ایثار»، اجرای تئاترخیابانی و اجرا (پرفورمنس) در فضای باز با موضوع دفاع مقدس در مساجد منتخب سطح نواحی هفتگانه و سرای محلات از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته خواهد بود.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری شهر، پوستر و بنر های تبلیغاتی هفته دفاع مقدس با بهره گیری از آموزه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب می شود.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 4518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =