آغاز اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات خبر داد و گفت: طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر با شناسایی و احصاء موارد در محلات و نواحی این منطقه آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" علی اصغر کمالی زاده"  با اشاره به اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: با  شناسایی و احصا ء اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی رصد محله‌ای با بررسی موضوعات شهری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر ساخت های شهری در طول سالیان  دچار فرسودگی  و باعث نارضایتی شهروندان می شود، با اجرای این طرح با هدفمندشدن بودجه‌ ها و برنامه‌ریزی برای نگهداشت، مرمت و بهسازی به رضایتمندی شهروندان دست خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد و مطالبه گری کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، دربرگیری هم داشته باشد.

کمالی زاده درتشریح موضوعاتی که نیاز به رسیدگی دارند، افزود: ایمن سازی بوستانها، بازسازی و مرمت کانال ها، احداث مخازن آب، مرمت و بهسازی آسفالت، بهسازی میادین میوه وتره بار، جانمایی و مرمت مخازن و .. از موضوعاتی هستن که در این طرح در اولویت قرار دارند.

شهردار منطقه ۴  ابراز امیدواری کرد: با احصا موارد مورد نیاز و رصد میدانی، محلات۲۰گانه منطقه ۴ رنگ و رویی جدید خواهند گرفت.

گفتنی است جلسه طرح تحول ۲۰گانه خدمت شهرداری منطقه ۴ صبح امروز با حضور شهردار، معاونان،مدیران، شهرداران نواحی منطقه ۴ برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 45277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =