برگزاری نشست بررسی و هم‌افزایی فناوری و ایده‌های نوین در حوزه معماری و شهرسازی

نشست صمیمی بررسی و هم‌افزایی فناوری و ایده‌های نوین در حوزه معماری و شهرسازی با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران،مدیران شهری منطقه ۵ و فعالین حوزه ساخت و ساز در مرکز اسناد و کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمی فانوس (فناوری های نوین شهرسازی) با حضور جمعی از کارآفرینان بزرگ کشور، فعالین حوزه ساخت و ساز، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گفت: تشکیل نشست فانوس (فناوری های نوین شهرسازی) باهدف جذب مشارکت کارآفرینان و فعالین حوزه ساخت و ساز وهمچنین فناوری و ایده های نوین در حوزه معماری و شهرسازی برگزار شده است.

وی گفت: توجه و مشارکت کار آفرینان و فعالین حوزه ساخت در طراحی ساختاری شهری می تواند کمک کند تا مشکلات مسکن در منطقه برای شهروندان مرتفع شود.

شهردار منطقه ۵ ضمن دعوت از مدعوین در جهت حضور و مشارکت در پنجمین پویش آزادسازی بانوان و مادران زندانی جرایم مالی، گزارشی از روند افتتاحیه و در شرف افتتاح خطوط ۶ نیمه غربی واقع در محدوده منطقه ارائه کرده است.

این نشست در مرکز اسناد و کتابخانه مرحوم دکتر حسن حبیبی دانشگاه علوم و تحقیقات باحضور حمید رضا صارمی معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران، احسان شریفی شهردار ومدیران شهری منطقه ۵ وجمشیدصباغ زاده رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات و تعدادی از کارآفرینان بزرگ کشور و سازندگان حوزه مسکن تشکیل شد.

 انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 45302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =