نقش پر اهمیت HSE در ایجاد پروژه‌های کاربردی

شهردار منطقه ۴ در جلسه شورای مدیران به دو مبحث پراهمیت HSE و سامانه +۱۳۷ پرداخت و خواستار پیگیری این دوموضوع در حوزه‌های مرتبط شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده" درجمع معاونان و مدیران این منطقه پرداختن به موضوعHSE را مهم خواند و گفت: یکی از اهداف HSE استاندارد سازی است که منجر به رفع نقاط ضعف و تقویت سیستم می شود.

وی افزود: موضوعات مرتبط با HSE می بایست با دقت بررسی و به سرعت رفع گردد و هریک از این موضوعات در خروجی می تواند به پروژ ه های مهمی تبدیل شود.

شهردار منطقه ۴ از رفع نواقص موجود به رسیدگی به چاه های آرت در هر ناحیه ، آبنماها، چراغ های روشنایی، آسانسورها و ... اشاره کرد و گفت: با توجه به شناسایی لیستی از عدم انطباق ها، لازم است با کمک مشاور و همکاری نواحی این عدم انطباق ها رفع شود.

در ادامه شورای مدیران رسیدگی جدی به پیام های سامانه + ۱۳۷ پلاس مطرح شد و کمالی زاده خواستار پاسخگویی سریع و فوری به پیام های شهروندان شد و افزود: این سامانه با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در امور شهر راه اندازی شده که رسیدگی به موقع این پیام ها در اولویت قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: سامانه + ۱۳۷ آماده دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان است که انتظار می رود این موضوعات در کمترین زمان به شهروندان پاسخ داده شود.

کمالی زاده در ادامه در نشستی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک تشکل مردم نهاد است که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی باخلوص نیت و اقتدار حضور داشته است از این رو با برگزاری برنامه های مختلفی در منطقه ۴  این هفته را گرامی می داریم.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 45432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =