پیام مدیرعامل شرکت شهرسالم به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

مدیرعامل شرکت شهر سالم ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، امیر نورمحمدی مدیرعامل این شرکت در پیامی نوشت: سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار زمانی برای مرور دوباره یکی از زرین‌ترین اوراق کتاب انسانیت و اخلاق است؛ مهربانانی که در عمل از خودگذشتگی و ایثار را آموزگاری کردند و میراثی ستبر برای همه ما به جای گذاشته‌اند.

خوشبختیم که شرکت شهر سالم و مراکز درمانی آن نیز از این سرمایه ایثار و غیرت بی‌نصیب نمانده و از پرستاران خدوم و توانمندی برخوردار است که به عنوان چرخ‌دنده‌های نظام بهداشتی و درمانی مدیریت شهری مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

اکنون شاید از فشار طاقت‌فرسای اپیدمی کرونا فاصله گرفته باشیم اما این تجربه منحصربه‌فرد به توشه‌ای برای ارتقاء سطح علمی و اخلاقی پرستاران این مرز و بوم تبدیل شده که روزهای سخت را بیمه می‌کند.

روز پرستار امسال با ایام شهادت سومین شهید مدافع سلامت شرکت شهر سالم، مصادف شده است. همزمانی سومین سالگرد شهادت مرحوم رضا محرمی پرستار درمانگاه منطقه ۳ با این روز، تاییدی است بر ایثار و فداکاری پرستاران و نشانه‌ای است از روح بزرگ ایشان که این شغل شریف را انتخاب کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، دستان یکایک همکاران پرستارم را می‌فشارم و تاکید می‌کنم که همه ما وامدار نوع‌دوستی و تعهد این قشر عزیز هستیم.

امیر نورمحمدی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر سالم

بیست‌وهشتم آبان‌ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 45433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =