جایگاه ویژه پرستاران در خدمات‌رسانی درمانی شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بخش بزرگی از خدمات درمانگاه‌های شهرداری تهران بر دوش پرستاران است و از این جهت، جایگاه این بخش برای مدیریت شهری ویژه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی در گفت‌وگویی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: پرستاران بخش مهمی از یک سیستم سلامت محسوب می‌شوند و در شرکت شهر سالم نیز بخش مهمی از بار خدمات بر عهده این عزیزان است.

وی در ادامه یادآور شد: همکاران پرستار ما در اکثر پروژه‌های مهم شرکت شهر سالم بار اصلی خدمات‌رسانی را بر عهده دارند و از این جهت، از جایگاه ویژه‌ای برای ما و مجموعه مدیریت شهری برخوردارند.

به گفته نورمحمدی، پرستاران شرکت شهر سالم، از خدمات درمانگاهی تا خدمت در منزل، از واکسیناسیون تا پایش سلامت و از اربعین حسینی تا برنامه‌های دیگر مناسبتی همواره در میانه میدان خدمت‌رسانی بوده‌اند و این از چشم هیچ خدمتگزار شهری به دور نیست.

وی با اشاره به احاطه شهردار تهران به حوزه سلامت گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته برنامه بزرگداشت روز پرستار همراه با تقدیر از پرستاران نمونه شرکت شهر سالم برگزار می‌شود. این برنامه فردا، دوشنبه و با حضور شهردار تهران، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تعداد پرستاران همکار در مراکز درمانی این شرکت را ۱۴۱ نفر عنوان کرد و ادامه داد: در مراسم فردا، علاوه بر همکاران پرستار شرکت شهر سالم، پرستارانی از مراکز طرف قرارداد بیمه شهرداری و همچنین کادر پرستاری حاضر در کاروان داوطلب اعزامی به آیین اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 45450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =