مشارکت شهروندان در آبادانی شهر با اجرای طرح "من شهردارم"

شهردار منطقه ۴ در جلسه ستاد اجرایی طرح "من شهردارم ۲"  گفت:  این طرح همچون سال گذشته با مشارکت شهروندان در محلات ۲۰ گانه اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  " کمالی زاده " در جلسه ای با حضور معاونان ومدیران این منطقه اظهار کرد: مشارکت شهروندان در تعیین و اولویت بندی پروژه های شهری و یا پیشنهاداتی که برای بهبود وضعیت زندگی در محله های خود ارائه می دهند، نخستین گام برای جلب اعتماد مردم به شهرداران است.

وی با اشاره به موفقیت این طرح در سال گذشته گفت: با توجه به تجربه مشارکت خوب شهروندان دراولین مرحله اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱ می بایست امسال با مشارکت تمامی ظرفیتها بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان اجرا کنیم.

شهردار منطقه ۴ از مهمترین مزایای اجرای این طرح را اینکه فرد می‌تواند با قرار دادن خود به جای شهردار تهران پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کند و دوم اینکه به عنوان یک شهروند که اداره شهر برایش مهم است، می‌تواند پیشنهادات خود را در اجرای طرح‌های شهری مطرح کند عنوان کرد.

کمالی زاده در پایان اظهار داشت: در دومین مرحله اجرای این طرح سعی داریم با رویکرد اجتماعی و با همکاری شهرداران نواحی موضوعات اجتماعی را در اولویت قرار داده و در افزایش سرانه فرهنگی و رزشی محلات با نظرات شهروندان همقدم شویم.

انتهای پیام/

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 45510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =