تکمیل پروژه های در دست اقدام اولویت مدیریت شهری

به دستور شهردار منطقه 4، سی و سومین جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، سی و سومین جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد این منطقه برگزار شد. در  این جلسه که با حضور"علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، فرآیند  انجام پروژه ها، برنامه ریزی مستمر، بررسی صورتجلسات گذشته و ... تحلیل و بررسی و دستورات لازم صادر شد.

در این نشست کمالی زاده پس از شنیدن گزارش کار مدیران درخصوص مباحث تکمیل پروژه های عمرانی این منطقه دستورات لازم و موکد خود را صادر کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه شهری و محله‌ای در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه 4 است.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های  ترافیکی این منطقه افزود: پروژه های در دست اقدام از جمله احداث پیاده راه سلامت بوستان بانوان و مسقف سازی پایانه رسالت همت بالا می طلبد تا به نتیجه مطلوب برسد.

کمالی زاده درخصوص پروژه های خدمات شهری به سازه آبچر و تصفیه خانه بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: رضایت مردم اولین و آخرین هدف ماست و ما با تمام تلاش در این راه به پیش می رویم.

شهردار منطقه چهار درخصوص پروژه های عمرانی همچون احداث و تکمیل خانه کشتی شمیران نو، زورخانه مبارک آباد و مجموعه شهدخت صحبت کرد و رسیدگی فوری، با کیفیت و دقیق را لازمه انجام امور دانست.

مدیریت شهری منطقه چهار در پایان با تاکید بر پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه ها گفت: خداوند را شاکریم که طبق زمان بندی و برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده تمامی امور در حال انجام و پیگیری است و با یاری خداوند همگی در زمان مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 45645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =