طرح "من شهردارم "گامی اساسی در مدیریت شهری پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: طرح "من شهردارم" به عنوان یک گام اساسی در مدیریت شهری برای جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میرسعید" معاون خدمات شهری این منطقه گفت: جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از جمله سرمایه هایی است که مدیران شهری به دنبال آن هستند، در این راستا طرح مهم و ارزشمند "من شهردارم" فرصتی ویژه برای استفاده از ایده های ناب و بکر شهروندان به شمار می رود.

وی افزود: این منطقه افتخار دارد که در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در مرحله اول این طرح با رسیدگی به درخواست های ثبت شده شهروندان از جمله بازپیرایی و تجهیز فضاهای سبز؛ نورپردازی و تجهیز روشنایی سطح منطقه، بهسازی بوستان ها، تامین کیوسک های نگهبانی و .... مطالبات و خواسته های شهروندان را پاسخگو بوده است.

قاضی میرسعید ادامه داد: در مرحله دوم این طرح مدیریت شهری منطقه ۴ با استفاده از تجربیات سال گذشته و به کارگیری افکار و نیازهای شهروندان با مساعدت پروردگار و همشهریان گام های موفق تر و مثمرثمری را برخواهد داشت.

معاون شهردار منطقه ۴ خطاب به همشهریان این منطقه گفت: از شهروندان گرامی منطقه ۴ که همیشه ما را در پروژه ها و مباحث مختلف یاری کرده اند، تقاضا می کنم که با شرکت فعالانه خود در مرحله دوم این طرح نیز شهر خود را بهتر و برتر از گذشته مدیریت کنند.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 45965

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =