برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان درمانگاه‌های شرکت شهرسالم

در راستای بهبود و ارتقاء مهارت‌های ارتباطی در محیط کار و تکریم کارکنان و بازنشستگان شهرداری در درمانگاه‌های ۱۹گانه شرکت شهر سالم، دوره آموزشی «نقش ارتباطات انسانی در تکریم ارباب رجوع» برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نخستین جلسه دوره آموزشی «نقش ارتباطات انسانی در تکریم ارباب رجوع» ویژه کارکنان پذیرش، اسناد متفرقه و دستیاران دندانپزشکی درمانگاه‌های مناطق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با قدردانی از برگزاری این نشست، آموزش را موجب بالندگی و پویایی یک مجموعه ارزیابی کرد و ادامه داد: آموزش همکاران به ارتقاء رضایتمندی مراجعان می‌انجامد و رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان شهرداری و شهروندان برای ما در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مراجعان درمانگاه‌های ۱۹گانه شرکت شهر سالم را شهروندان تهران تشکیل می‌دهند، گفت: این امر نشان می‌دهد که رضایتمندی از مراکز ما بالاست و این رضایتمندی هم نتیجه خدمات باکیفیت است و هم برخورد خوب همکاران با ارباب رجوع.

در ادامه این جلسه که به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، واحد تکریم ارباب رجوع و واحد آموزش شرکت با هدف بهبود و ارتقاء سطح مهارت ارتباطی همکاران در تکریم کارکنان و بازنشستگان شهرداری برگزار شد، «عباس علیپور» مدرس روانشناسی و الهیات و مدیرعامل شرکت هادیان شهر به تشریح روش‌های برقراری ارتباط مناسب با ارباب رجوع در محیط‌های درمانی پرداخت.

گفتنی است، دوره آموزشی «نقش ارتباطات انسانی در تکریم ارباب رجوع» در روزهای سه‌شنبه دو هفته آتی نیز برای دیگر کارکنان پذیرش و اسناد متفرقه و دستیاران دندان‌پزشکی درمانگاه‌های شرکت شهر سالم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 46349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =