اجتماع بزرگ فاطمیون منطقه ۵ تهران در «شهر زیبا» برگزار می‌شود

یکشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۰ صبح روز شهادت حضرت صدیقه طاهره در شهرزیبا منطقه پنج تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ مرتضی متشرعی خادم ستاد مردمی برگزاری اجتماع فاطمیون منطقه ۵ اعلام کرد: در روز یکشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۰ صبح روز شهادت حضرت فاطمه طبق سنوات گذشته با حضور هیئات مذهبی و نمازگزاران مساجد محدوده شهرزیبا، کسبه و جوانان و مردم مذهبی و انقلابی اجتماع فاطمی برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مراسم با تلاوت قرآن آغاز می‌شود. مجری برادر علی حسین قربان و قرائت حدیث شریف کساء انجام می‌شود. سپس گروه تواشیح و هم‌خوانی زینبیون که از فرزندان شهدای مدافع حرم می‌باشند، اجرای برنامه دارند. سخنران حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صالح نیا هستند و سپس شاعر اهل بیت غلامرضا آقاسی شعر آئینی می‌خوانند.

متشرعی در ادامه بابیان آنکه در این برنامه حاج محمدجواد فارسی و کربلایی علیرضا رباطی به مرثیه خوانی و نوحه خوانی می‌پردازند، اضافه کرد: این برنامه جهت تعظیم شعائر اسلامی و اقامه عزای فاطمی به همت مسئولان محلی و منطقه برگزار می‌شود.

وی در خاتمه تأکید کرد: از همه مردم مومن و متدین و مذهبی و انقلابی ساکن در منطقه ۵ و مردم تهران دعوت می شود جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه حضور پر شور داشته باشند.

 انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 46772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =