اجرای بیش از ۷۰ درصد از کل پرونده‌های دارای رای در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ گفت: از ابتدای سال جاری از تعداد حدود ۲۸ هزار فقره پرونده دارای رای صادر شده تعداد حدود ۲۰ هزار رای اجرا شده است که ۷۲ درصد از کل آراء این منطقه را شامل می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به وضعیت پرونده های دارای رای در این منطقه گفت: از ابتدای سال جاری از تعداد ۲۸۰۲۳ فقره پرونده صادر شده تعداد ۲۰۱۴۰ رای اجرا شده که  ۷۲%   از کل آراء را به خود اختصاص داده است.

 وی افزود: از  تعداد ۷۸۸۳ پرونده اجرای رای  نشده ۲۹۱۰پرونده مسکونی و ۳۴۰۰پرونده مربوط به املاک دارای رای ترکیبی ( مسکونی - غیرمسکونی ) و ۱۵۷۳ فقره پرونده غیرمسکونی می باشد که در دستور کار قرار دارند.

شهردار منطقه ۴ در ادامه  از کسب مقام دوم اجرای کامل آراء در بین مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: با پایش آراء غیر مشترک منطقه و اداره فاوا و بررسی پرونده های دارای رای در نواحی طی چندین نوبت ۲۲۱فقره پرونده اجرای کامل رای شد و در بین مناطق ۲۲ گانه مقام دوم اجرای کامل آراء به منطقه ۴ تعلق گرفته است.

کمالی زاده در ادامه  به شهروندان توصیه کرد از ساخت و سازهای غیر مجاز خودداری نمایند چرا که شهرداری قاطعانه با این نوع از تخلفات ساختمانی برخورد خواهد کرد و قطعا شهروندان دچار خسارت خواهند شد ، لذا توصیه و خواهش ما این است که برای ساخت و سازهای ایمن طبق ضوابط شهرسازی به شهرداری مراجعه نموده و نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند تا در دام افراد سودجویی که به قصد فریب شهروندان و سو استفاده از عدم آگاهی و اطلاع آنان از قوانین شهرداری هستند، قرار نگیرند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص مالکین با در دست داشتن اسناد مالکیت به شهرداری مراجعه کرده و مطمئن باشند که در منطقه ۴  سعی ما بر این است با حداکثر ظرفیت اداری ، زمانی و نیروی انسانی چه در حوزه شهرسازی و قوانین مربوطه و چه کوتاه کردن زمان صدورپروانه ساخت در خدمت شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 46936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =