به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، حامد شعاعی سرپرست شهرداری ناحیه یک این منطقه گفت: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد برف روبی شهرداری ناحیه یک با حضور اعضای ستاد و همکاران اجرایی خدمات شهری در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
شعاعی در این جلسه بر لزوم آمادگی کامل اعضای ستاد، جهت خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و باران تاکید کرد و افزود: همچنین با در نظر گرفتن وظایف هر واحد در زمان بارش ها، دستورالعمل های لازم جهت هماهنگی و آمادگی هر چه بیشتر واحدهای عضو ستاد به قبل، حین و بعد از بارش ها تقسیم شد.
در ادامه پس از تبادل نظر اعضاء، در راستای مدیریت هر چه بهتر ایام بارش برف مصوبات لازم به تصویب رسید.
انتهای پیام/
نظر شما