تحقق صد درصدی  ثبت آرا در طرح من شهردارم در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از استمرار طرح من شهردارم در این منطقه خبر داد و گفت: در پی تمدید زمان شرکت در طرح "من شهردارم ۲" خوشبختانه با شرکت فعالانه و صد درصدی شهروندان این منطقه تا صبح امروز بیش از ۱۰۶ هزار رای توسط همشهریان در سامانه مذکور ثبت شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "علی اصغر کمالی زاده" گفت: منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت با وسعت و مساحتی بالا و جمعیتی بیش از جمعیت برخی از استان ها در طرح من شهردارم در خور است که یکی از  مناطق با تعداد رای بالا  در طرح مذکور باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بادرایت و فهیم این منطقه بعد از اطلاع رسانی که  توسط سفیران این طرح  در کنار کانال ها و شبکه های اجتماعی صورت گرفت، فعالانه در طرح موردنظر شرکت کرده و در مدیریت شهر، منطقه و محله خود با شهرداری ها همکاری می کنند و در این راستا تا صبح امروز حدود ۱۰۶.۲۸۷  رای در سامانه ثبت شده است.

شهردار منطقه ۴ گفت: طرح من شهردارم که از سال گذشته آغاز شد، بعنوان فرصتی طلایی برای افرادی که همیشه مایل به همکاری با مدیریت شهری و ساخت و ساز شهرشان براساس ایده ها، افکار و آرزوهایشان بودند، محسوب شده و شهروندان آگاه این فرصت را غنیمت شمرده و از آن بهره می برند و مفتخریم تا بدین لحظه این منطقه مشارکت فعالانه همشهریان را شاهد بوده است.

کمالی زاده گفت: از شهروندانی که تاکنون موفق به ثبت نظرات و انتخاب پروژه های مطلوب خود نشده اند، تقاضا می شود تا در باقی مانده فرصت این طرح با مراجعه به سایت manshahrdaram.tehran.ir نظرات و پروژه های درخواستی خود را ثبت و در آبادانی آتی منطقه و محله شان شریک باشند.
انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 47259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =