نورمحمدی: مهمترین فعالیت درمانی از نگاه تفکر جهادی و بسیجی،‌ رضایت‌مندی مراجعان است

مدیرعامل شرکت شهر سالم در جمع بانوان بسیجی شرکت شهر سالم با بیان اینکه مملکت نیاز به تفکر جهادی و بسیجی دارد، مهمترین کار در حوزه درمانی را از این منظر، رضایت‌مندی بیماران دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست خواهران بسیجی شرکت شهر سالم با حضور امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت، لیلی نادری مسئول بسیج خواهران حوزه مالی-اقتصادی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی، نمایندگان سازمان بسیج خواهران شهرداری تهران، حمید بهنام‌فر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و ناهید جعفری مسئول بسیج خواهران شرکت شهر سالم در سالن شهدای سلامت ساختمان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل شرکت شهر سالم از خودگذشتگی، پای کار بودن، دوری از حاشیه‌ها را ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد و گفت: نیاز مملکت کار جهادی است، کار جهادی هم به تفکر جهادی نیاز دارد که تبلور هر دوی این‌ها را می‌توان در بسیج مشاهده کرد.

به گفته نورمحمدی، هر کسی در هر جایی که قرار دارد، می‌تواند در اقلیم فعالیت خود، تفکر بسیجی و کار جهادی که اقتباس شده از تفکر انبیا و اولیاء خداست را عملی کند.

وی افزود: البته برای این کار، شناخت بسیار مهم است چرا که بر اساس شناخت است که نقشه راه مشخص می‌شود و از نظر عملیاتی، نمی‌توان یک نسخه را برای همه بخش‌ها پیچید.

نورمحمدی یادآور شد: در شرکت شهر سالم، جنس کار، شرایط محیط کار و نوع اثربخشی کار متفاوت است. از جمله اینکه اینجا رضایتمندی خدا در گرو رضایتمندی بیمار است. این را در احادیث و روایات هم می‌بینید؛ چنان‌که فرموده‌اند دعای بیمار نسبت به باقی افراد بیشتر شنیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم مهمترین بخش کار جهادی و بسیجی در فعالیت‌های درمانی را تکریم و رضایت‌مندی بیماران ارزیابی کرد و ادامه داد: از این منظر، بسیاری از خدمات در این حوزه هزینه‌زا نیست و می‌توان با همین تفکر خدمت‌رسانی را افزایش داد.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 47273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =