اجرای طرح شهید آرمان در ۲۸ مدرسه منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از اجرای دومین دوره طرح شهید آرمان با هماهنگی مدارس و مساجد تحت نظر رابطین مرکز فعالیت‌های دینی و مشارکت اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: طرح شهید آرمان، طرحی فرهنگی و تربیتی است که مرحله اول آن در ۱۷ مسجد منطقه ۱۳ اجرا شد و مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و نوجوانان باشد، در ۲۸ مدرسه این منطقه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: طرح شهید آرمان۲، طرحی مشترک میان مدیریت شهری، آموزش و پرورش و گروه‌های مردمی و مربیانی انتخاب شده که قرار است در چارچوب قوانین آموزش و پرورش، فعالیت‌های فرهنگی خود را در مدارس انجام دهند. محور این طرح روحانیون، استادان و گروه های مردمی هستند که نقش اجتماعی خود را در قبال نوجوانان و جوانان ایفا می کنند.

در حال حاضر جلسات برای چگونگی اجرای طرح شهید آرمان در مرحله دوم در معاونت اجتماعی با حضور مدیر آموزش های شهروندی، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، نماینده امور مساجد و رابط طرح آرمان در حال برگزاری است.

طرح آرمان۲ الحاق مسجد با نوجوانان است و باید برنامه ها با همکاری مساجد به نحوی اجرایی شود که دانش اموزان از آسیب های اجتماعی دور شوند.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 47397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =