بازگشت ۱۹۰ مادر زندانی به آغوش خانواده

شهردار منطقه ۵ با اعلام خبر برگزاری پنجمین پویش آزادی مادران زندانی گفت: ۱۹۰ خانواده در چهار دوره پویش آزادی مادران زندانی جرم‌های غیرعمد با همت بلند و سخاوت نیکوکاران دوباره از آغوش پرمهر مادران بهره‌مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری پنجمین پویش آزادی مادران زندانی گفت: سنت نیکوی پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیرعمد از سال ۱۳۹۷ در مجموعه شهرداری منطقه ۵ پایه‌گذاری شده است و امسال نیز به فضل خدای مهربان با کمک شایسته و ارزشمند ۵ میلیارد تومانی شورای اسلامی شهر تهران در روز دوشنبه یازدهم دی ماه و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: پنجمین دوره این پویش با مشارکت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، بنیاد رودکی و موسسه هنرمندان پیشکسوت، به همت همکاران شهرداری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

شریفی ادامه داد: درچهار دوره قبلی از محل منابع جمع‌آوری شده در این پویش ۱۹۰ مادر زندانی آزاد و ۴۶۹ خانواده نیز از حمایت‌های پس از آزادی مادران از قبیل کمک هزینه‌های معیشتی، اشتغال، مسکن و درمان بهره‌مند شده‌اند.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه حدود ۸ پیشکسوت بازیگر در این پویش حضور خواهند داشت تاکید کرد: دو تابلو پیراهن استقلال و پرسپولیس، یک تابلو عکاسی استاد بختیان و چند اثر هنری از بانوان زندانی به نفع آزادی مادران زندانی به فروش خواهد رسید.

شریفی در پایان گفت: در دوره‌های گذشته برگزاری پویش، بانوان آزاد شده در صورت تمایل جهت اشتغال به مراکز مهارت آموزی کوثر معرفی شده‌اند.

 انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 47421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =