بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی و روز جهانی مقاومت

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل ها را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید عزیز و عموم آزادیخواهان جهان تسلیت عرض نموده و واعلام می‌دارد این مجموعه ملی ترویج فرهنگ و باورهای آن شهید عزیز تحت عنوان "مکتب سلیمانی" را تا تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل رسالت خطیر خویش می داند.

به گزارش شهر به نقل از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل ها را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید عزیز و عموم آزادیخواهان جهان تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد این مجموعه ملی ترویج فرهنگ و باورهای آن شهید عزیز تحت عنوان "مکتب سلیمانی" را تا تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل رسالت خطیر خویش می داند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه ای آورده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مزد مردانی است که سال های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده اند.
امروز با گذشت ۴ سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام  و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

شهادت ما پایان ما نیست، تازه زنده شدن ماست. خون هر شهیدی که بر زمین می ریزد همواره جان تازه ای به مجاهدان راه خدا داده و می دهد. پای این خون ها ایستاده ایم و بر دشمن جنایتکار مجال آسودگی نمی دهیم .

بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی های شهید سلیمانی در عرصه مقابله  با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی  همه آزادیخوان در سراسر گیتی از جمله ملت مظلوم غزه در برابر جنایت های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را رقم زد.

هرچند امریکا و جبهه دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی در محاسبه ای غلط در پی خاموش کردن مشعل برافروخته شده جهاد و مقاومت برای مبارزه دائمی و قاطع با سیاست‌ها و راهبردهای ضد بشری سلطه و استکبار در منطقه بودند، اما شهادت سردار دلها او را به اسطوره‌ای بزرگ و مرجع در سطح ملی، منطقه ای و جهانی تبدیل کرد تا حتی از اسم و عکسش هم هراس داشته باشند. یقینا ره اوردهای شهادت او نیز نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا است و ملت ایران در پرتو وحدت ملی قدرتمند و بازتولید شده پس از شهادت حاج قاسم، در اوج اقتدار و عظمت در مسیر تکاملی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی پیش می‌رود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل ها را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید عزیز و عموم آزادیخواهان جهان تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد این مجموعه ملی ترویج فرهنگ و باورهای آن شهید عزیز تحت عنوان "مکتب سلیمانی" را تا تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل رسالت خطیر خویش می داند.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 47486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =