ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در پایتخت

معاون شهردار تهران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در تهران در حال رخ دادن است، گفت: در تلاشیم با ترویج فرهنگ ایثار در پایتخت، نام و یاد حاج قاسم را به عنوان اسطوره فداکاری و جبهه مقاومت به شایستگی برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار شهر، یادواره «یاران سلیمانی»، نکوداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب- سه‌شنبه ۱۲دیماه۱۴۰۲- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار فلاح زاده جانشین فرماندهی نیرو قدس سپاه پاسداران، جمعی از مدیران شهری و خانواده شهدای مدافع حرم در برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سرمایه اصلی هر شهری شهروندان آن است، تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام میزبان خانواده ۲۴ هزار شهید است و این عزیزان بزرگترین سرمایه معنوی شهر ما هستند که افتخار ما خادمی خانواده‌های شهداست.

وی افزود: فضیلت‌های انسانی در دنیا گم شده‌ بود، اما با عظمت و فداکاری شهیدان ما در دفاع مقدس و جبهه مقاومت این فضیلت‌ها زنده شد.

معاون شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در تهران در حال رخ دادن است. در تلاشیم با ترویج فرهنگ ایثار در پایتخت، نام و یاد حاج قاسم را به عنوان اسطوره فداکاری و جبهه مقاومت به شایستگی برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.

انتهای پیام

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 47522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =