ارسال ۵۵ هزار پیامک و تولید ۳۸۰۰ خبر، طرح و عکس برای مشارکت شهروندان در طرح "من شهردارم" در منطقه ۵

مدیریت روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ از ارسال بیش از ۵۵ هزار پیامک به شهروندان و تولید بیش از ۳۸۰۰ خبر، طرح و عکس برای اطلاع رسانی مشارکت شهروندان در دومین دوره از طرح "من شهردارم" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به نقش ویژه این اداره در فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در فعالیت های شهر و همراهی آنها با مدیریت شهری برای داشتن شهری سالم تاکید کرد: از زمان اعلام فراخوان برای اجرای طرح من "شهردارم۲" برنامه های ویژه ای از سوی اداره روابط عمومی برای اطلاع رسانی شهروندان برنامه ریزی شد و خدا را شکر با همراهی سایر معاونت ها و ادارات شاهد رشد چشمگیر مشارکت شهروندان نسبت به سال گذشته در طرح "من شهردارم" در منطقه ۵ بودیم.

فرهند به بخشی از این فعالیت ها اشاره کرد و افزود: تهیه ۳۰ تخته بنر پرتابلی و ۶۰ تخته استندی، فضاسازی ۴ تخته بنر در منطقه، ۷ تخته در نواحی، ۲۹ تخته در سرای محلات و ۲۰ تخته در مراکز تجاری از جمله این اقدامات بود.

وی از توزیع ۱۰۰۰ هدیه شامل پوشه و خودکار خبر داد و افزود: ۱۰۰ عدد کاور و کلاه طرح "من شهردارم" تولید و میان سفیران توزیع شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۵ به ارسال بیش از ۵۵ هزار پیامک به شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص مشارکت در این طرح اشاره کرد و افزود: ۷ هزار تراکت ارسالی از سوی مرکز ارتباطات، توزیع شد و ۲ پوستر و تراکت نیز به صورت اختصاصی توسط منطقه ۵ طراحی و توزیع شد.

فرهند با اشاره به فعالیت های گسترده خبری در این زمینه تصریح کرد: نگارش سه یادداشت در خصوص طرح من شهردارم در رسانه های گروهی و بازنشر در شبکه های اجتماعی، تولید ۱۱ کلیپ، ۱۵۰۰ فریم عکس، یک مورد اینوگرافیک، ۴ بولتن خبری و ۲۶ گزارش آماری تحلیلی روزانه، ۱۵ خبر در پرتال شهرداری، ۲ عدد موشن گرافی، بیش از ۲۲۰۰ طرح مجازی در شبکه های اجتماعی منطقه، محلات، مساجد و پایگاه های بسیج، تولید ۱۰۴ خبر و لایی روزنامه همشهری ویژه طرح من شهردارم منطقه ۵ و اقدامات این طرح در تحقق پروژه ها و برگزاری یک نشست خبری در این خصوص ویژه مدیران مدارس از اقدامات خبری برای طرح "من شهردارم۲" بود.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 47909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =