لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه پیش‌دبستانی‌ها در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک، از برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی این منطقه با هدف ارتقای سواد محیط زیستی کودکان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اعلام این که شعار روز هوای پاک از طرف سازمان حفاظت محیط زیست «هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول» نامگذاری شده است، گفت: در راستای شعار مذکور و به منظور بالا بردن آگاهی افراد جامعه پیرامون اثرات آلودگی هوا، برنامه های متعددی با هدف جلب مشارکت اجتماعی و افزایش توجه ها به موضوع هوای پاک برگزار می شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : لیگ منطقه ای ویژه رویداد آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش دبستانی با هدف بالا بردن سواد محیط زیستی کودکان به مناسبت هفته هوای پاک از سوی اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد : در قالب این لیگ آموزشی و پژوهشی، آموزش، فرهنگسازی و حساس کردن دانش آموزان به مباحث محیط زیست انجام و کودکان فعال به عنوان همیار محیط زیست شناخته شده و تعدادی جوایز به رسم یادگاری به پنج نفر برگزیده اهدا شد و این ویزه برنامه در راستای دستور العمل اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران در این منطقه ادامه دارد.  

به گفته شهردارمنطقه ۱۳، نواختن زنگ هوای پاک در مدارس، تقدیر از دوچرخه سواران، برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه هوای پاک و برگزاری مسابقات نقاشی در محله ها  از دیگر برنامه های اداره محیط زیست منطقه به مناسبت هفته هوای پاک است.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 48230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =