یادواره شهدای روحانی منطقه و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در منطقه ۵ برگزار شد

یادواره شهدای روحانی منطقه و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مراسمی در منطقه ۵ با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مسئولین لشکری و کشوری و شهردار این منطقه گرامی داشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، این مراسم روز دوشنبه ۲۵ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت امام هادی (ع) و از ساعت ۱۸.۳۰ در مسجد جامع انصار المهدی واقع در خیابان انصارالمهدی جنت آباد شمالی با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و معاونین و مدیران شهری، بخشدار کن، رییس بنیاد شهید منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج قدس و معاونین، سرکلانتر دوم تهران و نماینده ولی فقیه در ناحیه قدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قانع امام جمعه کن به ایراد سخنرانی پرداخت.

امام جمعه کن در خصوص، جنگ جبهه مقاومت با استکبار سخن گفت و با اشاره به اهداف کور استکبار در مورد حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: مبارزه با استکبار از ۱۰۰ سال گذشته با همت علمایی مانند شهید مدرس و شیخ حسین لنکرانی آغاز شده است و این نهضت ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی سخنران و شیخ مرتضی وافی مدیحه سرای این مراسم بودند. حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی با اشاره به لزوم تکریم ویژه خانواده معظم شهدا، آن ها را چشم و چراغ منطقه ۵ دانست و با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان گفت: این اتفاق نشان داد که دشمنان و منافقین حتی از اسم و یاد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز می ترسند و این قیبل اقدامات مردم ما را برای بزرگداشت کسانی که برای خاک و ناموس این مملکت جانفشانی کردند دلسرد نمی کند.

در ادامه این مراسم گروه سرود نوجوانان ثقلین در ارتباط با شهید آرمان علی وردی به اجرای برنامه پرداختند و پرچم متبرک و نورانی امام رضا (ع) در این مراسم گردانده شد.

در بخش دیگری از مراسم مجری مدعو از شهر کرمان در ارتباط با حادثه تروریستی کرمان و زنده نگه داشتن یاد شهدا مدیحه سرایی کرد.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مسئولین لشکری و کشوری و شهردار منطقه ۵ برگزار شد و پیکر یک شهید گمنام نیز تشییع شد.

در این مراسم همچنین از خانواده معظم شهدای منطقه ۵ چون شهیدان عنایتی. جعفرزاده. سعادتمند، شاهسواری، اعتمادیان، فدایی، اسلام دانش کهنی، اصغری، ترکانی، محمدی، علی وردی، شیردل، صادقی و عجمیان و ... تجلیل و هدایایی به آنها اهدا شد.

 انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 48257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =