شناسایی و اولویت‌بندی وضعیت مدارس در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ از برگزاری اولین مجمع شهرداران مدارس این منطقه خبر داد و گفت : معضلات و مشکلات مدارس توسط شهرداران مدارس شناسایی و پیگیری می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، طرح شهردار مدرسه را فرصتی بزرگ برای کشف مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت‌پذیر و آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده کشور دانست و افزود:  سنت و تفکر مشارکت باید از دوران کودکی و نوجوانی به افراد آموزش داده شود تا در جامعه و زندگی موثرتر و سودمندتر باشند.  

وی، شناسایی و اولویت بندی وضعیت پیرامون مدرسه، شناسایی و اولویت بندی نیازهای مدرسه، انتخاب ۵ نفر به عنوان معاونان شهردار مدرسه، جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان در برنامه های طرح شهردار مدرسه و انتخاب دبیر مجمع و رابط طرح از فعالیت های شهردار مدرسه عنوان کرد.  

علی‌احمدی با اشاره به برگزاری اولین مجمع شهرداران مدارس این منطقه گفت: پس از انتخاب شهرداران مدارس، رویداد اولین مجمع  دانش آموزان برگزار و آنها  با وظایف و مسئولیت های خود آشنا  شدند.  

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در این گردهمایی مقرر شد این جلسه به صورت ماهانه با مدیریت آموزش و پرورش و با حضور مسئولان منطقه ای در جهت بررسی انجام مصوبات و طرح سایر مشکلات برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مجمع، انتخابات دبیر شهرداران مدرسه برگزار و  از بین پنج نامزد این طرح،   شهرداران مدرسه راه زینب و حجاب به عنوان دبیر مجمع شهرداران مدارس و رابط طرح انتخاب شدند که به اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران جهت فعالیت های مرتبط معرفی می شوند.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 48281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =