برگزاری مراسم گرامیداشت هفته هوای پاک در بوستان جوانمردان در منطقه ۵

رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۵ گفت: به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک ویژه‌برنامه‌ای به همراه فعلان محیط زیستی در بوستان جوانمردان اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ ساناز فتحی رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار این منطقه گفت: پدیده‌های محیط زیستی عصر حاضر، تمام شئونات زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده و سبب شده تا محیط زیست به یک امر اجتماعی تبدیل شود که مدیریت آن به مشارکت گسترده و همه‌جانبه تمامی گروه‌های اجتماعی جامعه نیاز دارد.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست شهرداری تهران گفت: چالش آلودگی هوا را یکی از معضلات عصر حاضر و منبعث از عوامل اقتصادی و صنعتی دانست که دارای تأثیرات گسترده اجتماعی است که بدون جلب مشارکت هدفمند و اثربخش عموم مردم، دولت‌ها امکان مدیریت مطلوب امور محیط‌زیستی به خصوص آلودگی هوا را ندارند.

در ادامه مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران به همراه رؤسای معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ از غرفه های محیط زیستی بازدید کردند و همچنین برپایی نمایش موزیکال کودکان به همراه ایستگاه بازی تفریحی و ورک شاپ نقاشی، دوچرخه سواری و کاشت نهال توسط رؤسای حاضر، معرفی و نصب اپلیکیشن نوماند برنامه تفکیک پسماندخشک از مبدا، در این ویژه برنامه عملیاتی شد.

بازدید فوق با همراهی حسینی مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و رؤسای ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 48361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =