موفقیت شهروندان منطقه ۴ در مسابقات قهرمان شهر

شهردار منطقه چهار از کسب افتخارات شهروندان ورزشکار این منطقه در مسابقات قهرمان شهر خبر داد و گفت: همشهریان ورزشکار منطقه ۴ در دور فرامنطقه ای از رقابت های قهرمان شهر خوش درخشیدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: سلامت و شادابی افراد جامعه وابسته به حرکت و جنب و جوش بوده که باعث نشاط و شادابی آنها خواهد شد و این نشاط و شادابی باعث سلامت روح و جسم می گردد.
او ادامه داد: مقوله ورزش و سلامت روح وجسم بحثی است که در تمامی جوامع مورد اهمیت بوده و جای تأمل دارد و وجود مسابقاتی همچون مسابقات قهرمان شهر باعث ارتقای سلامتی و مشارکت اجتماعی همشهریان می شود.

وی با اشاره به مسابقات قهرمان شهر ۲ گفت:  بسیار خرسندیم شرایطی پیش آمده که حضور فعالانه شهروندان گرامیمان را در مسابقات ورزشی شاهد هستیم و این هم از نظر سلامت و هم مشارکت اجتماعی این عزیزان اهمیت بالایی دارد. این مسابقات با ثبت نام حدود ۶۵ هزار نفر از بانوان و آقایان ساکن در منطقه ۴ آغاز شد و قابل ذکر است که این آمار معادل ۱۶۰درصد تحقق منطقه چهار ذکر شده است.

کمالی زاده ادامه داد:  این مسابقات در بخش بانوان در ۱۰ رشته ورزشی به صورت تیمی شامل (بسکتبال، والیبال و داژبال) و  انفرادی شامل (بومی محلی، دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، ژیمناستیک و شنا) و در بخش آقایان در ۱۰ رشته ورزشی به صورت تیمی شامل (گل کوچیک، بسکتبال و والیبال) و انفرادی شامل (کشتی، دارت، فوتبال دستی، دومیدانی، تنیس روی میز، شنا و بدمینتون) برگزار شد.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمان شهر ۲ از تیر ماه سال جاری با دور محله ای آغاز شد نفرات و تیم های برتر این دور از مسابقات به دور منطقه ای راه یافتند و در آخر نفرات و تیم های برتر دور منطقه‌ای در رقابت های فرامنطقه به رقابت با مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران می پردازند.

 کمالی زاده اظهار خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این منطقه توانست کسب مقام اول بانوان  و آقایان ورزشکار و مقام سوم تیمی در مسابقات بدمینتون و مقام دوم بسکتبال آقایان در بین مناطق ۲۲ گانه را کسب کند. همچنین کسب مقام سوم بانوان ورزشکار منطقه ۴ در مسابقات دارت و  بومی ‌ومحلی قهرمان شهر ۲ در بین مناطق ۲۲ گانه از دیگر افتخارات این مسابقات است.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
کد خبر: 48405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =