خدمت صادقانه و بی‌منت  به مردم از مؤلفه‌های مشترک بین تمام شهداست

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: یکی از مولفه‌های مشترک بین شهدا به ویژه شهدای خدمت و شهرداری، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم یادواره شهدای شهرداری تهران شامگاه یکشنبه -یکم بهمن ۱۴۰۲- با حضور شهردار تهران، نایب‌رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله، خانواده شهدا و جمعی از مدیران شهری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.


در این مراسم حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: پایتخت کشور ۲۴ هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده و اگر امروز شاهد امنیت، آسایش و پیشرفت در بسیاری از عرصه ها هستیم که ما را به مولفه های مختلف قدرت رسانده، مدیون و مرهون شهدا هستیم.

وی افزود: یکی از مولفه های مشترک بین شهدا به ویژه شهدای خدمت و شهرداری، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است. حاج قاسم سلیمانی نیز همینطور بود و محوری ترین و اثر گذارترین ویژگی مکتب حاج قاسم، توجه و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بود.

سردار حسن زاده ادامه داد: اینکه این شهدا در بسیاری از حوادث و صحنه های سخت جان خود را برای نجات جان یک انسان به خطر می اندازند، مشی و رویه همه شهدای ما بوده که باید ما هم سرلوحه کارمان قرار دهیم.

به گزارش شهر در ابتدای این مراسم غلامعباس کیانی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران نیز اظهار کرد: یادواره شهدا، تجدید میثاقی است با راه مستقیم، نورانی و با استقامت شهدا.  امیدواریم در این برنامه چند لحظه‌ای را با یاد شهدا به‌ سر ببریم و در روز قیامت نیز شرمنده شهدا نباشیم.


انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کد خبر: 48435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =