در شورا تلاش می‌کنیم به پروژه‌های طرح «من شهردارم» توجه ویژه کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به اهمیت اجرای طرح «من شهردارم» گفت: در شورا تلاش می‌کنیم به پروژه‌های این طرح توجه کنیم و پروژه‌هایی که از این طرح جامانده‌اند را نیز به محلات مختلف اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران دومین دوره طرح "من شهردارم" که صبح امروز دوشنبه - دوم بهمن ماه ۱۴۰۲- در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه شورا از همان سال اول خدمت، طرح رصد پایه گذاری شد که در آن بخشی از بودجه سال ۱۴۰۱ با نظر مردم و معتمدین محلی برنامه ریزی شد.

وی افزود: طرح «من شهردارم» که در آن مشارکت مردم در اداره شهر طراحی شده است، برای رسیدن به جایگاهی که مردم به طور واقعی و مستمر در اداره شهر حضور داشته باشند هنوز راه زیادی دارد، چرا که علاوه بر نظر خواهی از مردم و مشارکت آنها در اجرای پروژه ها، باید در نظارت بر اجرا نیز مشارکت داشته باشند.

آخوندی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده شاهد باشیم که طرح من شهردارم با قدرت بیشتر و با رفع نواقص احتمالی، بهتر از امسال و سال گذشته اجرا شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در کنار پروژه های کلان و فرامنطقه‌ای، برخی از پروژه ها در محل زندگی شهروندان اجرا می شود و رضایتمندی را در بین مردم محله ایجاد می کند که باید به آن توجه کنیم. ما نیز در شورا تلاش می کنیم به این موضوع و به پروژه های این طرح توجه کنیم و پروژه هایی که از این طرح جا مانده اند را نیز به محلات مختلف اضافه کنیم.
انتهای پیام/
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 48461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =