بازدید مدیرعامل پسماند از منطقه ۸

رضا محمدی مدیرعامل پسماند شهرداری تهران در نشست تخصصی در ناحیه یک شهرداری منطقه۸، عملکرد این منطقه در مدیریت پسماند را مطلوب و مثبت اعلام کرد. 

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه٨؛رضا محمدی مدیرعامل پسماند شهرداری تهران در نشست تخصصی در ناحیه یک شهرداری منطقه۸، عملکرد این منطقه در مدیریت پسماند را مطلوب و مثبت اعلام کرد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند طی بازدید سر زده از نواحی ۳گانه منطقه، وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه ٨ را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه‌های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه نیز طی نشستی که در ناحیه یک برگزار شد، محمدی با بررسی طرح ویژه مدیریت پسماند در سطح نواحی منطقه، عملکرد پاکبانان در مدیریت جمع‌آوری پسماند در این منطقه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و این طرح ویژه را برای تمام محلات ۳۷۶ گانه شهر تهران مناسب دانست.

محمدی نیز پس از پایش صورت وضعیت‌های الکترونیکی، مدیریت پرداخت دستمزد و حق‌الزحمه را مورد قبول ارزیابی کرد و بر نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد پیمانکاران حوزه پسماند تاکید کرد.

گفتنی‌است در پایان این بازدید نیز مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از محل کارگاه تعمیر مخازن زباله منطقه بازدید کرد و عملکرد مدیریت پسماند منطقه در حوزه نگهداشت و تعمیرات مخازن را نیز مناسب خواند.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 48479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =