تردد آسان در معابر بارانی شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ از تردد روان و آسان در معابر بارانی منطقه خبر داد و گفت: با پیش‌بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه به موقع در بارش باران اخیر، معابری با ترافیک روان و آسان را شاهدیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: اقدامات پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی هرساله پیش از آغاز فصل پاییز و بارش های فصلی در این منطقه آغاز می شود و امسال نیز همچون گذشته با اقدامات مدبرانه و به موقع برای بارندگی های فصلی آمادگی کامل را داریم.

وی افزود: نظافت، لایروبی و شستشوی جوی ها، نهرها، کانال ها و مسیل های سطح منطقه یکی از راه های جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به رصد و بررسی نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها بیشتر است، ادامه داد: از آغاز فصل پاییز تا اتمام فصل سرما و زمستان نقاطی که احتمال آبگرفتگی بالایی دارد، به طور منظم و برنامه ریزی شده رصد و بازبینی می شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

کمالی زاده با اشاره به پیشگیری های زمستانه و یخ بندان های احتمالی بیان کرد: تجهیز یک سایت اصلی برف روبی  بعنوان پشتیبان در بلوار شهید باباییان خیابان پیشوا و ۸ سایت فرعی در نواحی ۹ گانه این منطقه را از هرگونه مشکل احتمالی دور کرده است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به تجهیزات زمستانه در این عملیات گفت: در این آماده باش با مساعدت و همکاری کارگران فضای  سبز، شارژ ۲۵۰ مخزن رنگ، آمادگی ۵ دستگاه مکانیزه غلتان از سازمان پسماند و شارژ  ۱۷۰۰ تن شن در سایت اصلی و ۷۰۰ تن شن تخلیه شده در نواحی بالادستی (۳-۷-۸-۹) هر کدام ۲۵ تن و در مجموع ۱۰۰ تن شن توزیع شده در این عملیات منطقه در حالت آمادگی به سر می برد.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 48524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =