بازدید اختصاصی کارکنان شهرداری از «هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی» 

با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری و اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، کارکنان شهرداری تهران و خانواده آن‌ها از «هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی» به‌صورت اختصاصی بازدید می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، در راستای اجرای محور دهم از بسته خرسندساز مبنی بر ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به خانواده همکاران و همچنین به منظور رشد و پرورش فکر و مهارت‌های ارتباطی اعضای خانواده به‌ویژه فرزندان همکاران، به همت مرکز نوسازی و تحول اداری و با همکاری اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی امکان بازدید اختصاصی کارکنان به همراه خانواده از «هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی» با شرایط زیر فراهم شده است.

بنابراین گزارش، در این‌نمایشگاه بیش از ۱۲۰ تولید کننده صنعت اسباب‌بازی، ۱۶۰۰ کالای ایرانی را عرضه کرده اند و خانواده‌ها می‌توانند در این نمایشگاه با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و در عین حال فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای خرید مناسب راهنمایی کنند.

محصولات این‌نمایشگاه شامل بازی‌های حرکتی، شناختی، چوبی، پلاستیکی و بازی‌های رومیزی و… مناسب تمامی گروه‌های سنی از نوزاد تا بزرگسال است.

گفتنی ست بازدید از این نمایشگاه و بازار فروش به همراه ۵۰ درصد تخفیف تا سقف ۱میلیون تومان خرید (اسباب بازی) خواهد بود که ۲۵ درصد تخفیف در لحظه خرید اعمال خواهد شد و ۲۵ درصد مابقی به عنوان یارانه خرید توسط شهرداری تهران پس از اتمام جشنواره به‌حساب همکاران واریز خواهد شد.

محل برگزاری این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب و برنامه زمان‌بندی جهت بازدید همکاران و خانواده‌های آن‌ها روز شنبه هفتم و یکشنبه هشتم بهمن ماه از ساعت ۱۰:۰۰صبح الی ۲۰:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
 

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 48636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =