مسابقات «قهرمان شهر» حاصل رویکردی حرفه‌ای به رویدادهای ورزشی در محلات تهران بود

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ گفت: مسابقات «قهرمان شهر» حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات مناطق ۲۲ گانه طی سال‌های اخیر بود که با استقبال شهروندان نیز رو برو شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی در خصوص مسابقات «قهرمان شهر» اظهار کرد: رویداد «قهرمان شهر» حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است تا آن‌ها را به سطحی بالاتر برساند و منجر به برگزاری رویداد بزرگ‌تری شود.

خداوردی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی جامعه، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد همبستگی در تشکل‌های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ گفت: این روند باعث می‌شود سال‌های آتی تیم‌ها با آمادگی بیشتر و نگاهی حرفه‌ای‌تر در مسابقات محلی شرکت کنند و مسابقات محلی با انسجام بیشتری برگزار شود.

وی یادآور شد: دور مرحله ای رقابت‌ها از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا اوایل مهرماه ادامه داشت. دور منطقه ای نیز که از مهرماه آغاز شده بود در اواسط آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 48692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =