نوای زیبای یا علی در منطقه ۴ طنین‌انداز شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی با ذکر یا علی در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ برگزار شد.   

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سید حمید رضا میر ابوطالبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با تبریک فرارسیدن ولادت بابرکت حضرت علی (ع) و روز پدر به ویژه برنامه هائی که به همین مناسبت درمنطقه ۴ برگزار شد اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگی منطقه ۴ در گرامیداشت سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) ، مقام پدر و روز مرد با نصب پرچم و ریسه های رنگی و بنر تبریک در ساختمان های نواحی ۹ گانه و سرای محلات اقدام به فضاسازی محیطی کرد.  

میرابوطالبی از اجرای مراسم جشن میلاد و مولودی خوانی در منطقه خبر داد و افزود: با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه ۵ و سرای محله تهرانپارس غربی مراسم جشن با پخش موسیقی های  شاد، مسابقه و اهدا جایزه، تواشیح و مولودی خوانی و توزیع گل و شیرینی در میدان شاهد برگزار شد و در حاشیه این مراسم خودروی شادی مزین به پرچم های رنگی و بنر تبریک  با پخش موسیقی شاد و اجرای گروه سرود در اطراف محل برپائی مراسم، تردد داشت.        

وی همچنین با اشاره به استقرار ایستگاه توزیع گل و شیرینی ادامه داد: ایستگاه های توزیع گل و شیرینی با مشارکت نواحی ۳ ، ۶ و ۹ ، روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه در میدان هروی، میدان رهبر و پاساژ پارسیان، در چشیدن شهد شادمانی ولادت امیرالمومنین با مردم سهیم شدند. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در پایان اظهاراتش از اجرای پویش بوسه بر دستان پدر خبر داد و گفت:  در پویش بوسه بر دستان پدر که با مشارکت مدارس منتخب و سرای محلات در کانال های مجازی اجرا می شود شرکت کنندگان تصاویر خود از دیدار و دست بوسی با پدران خود را در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشته تا این سنت حسنه را ترویج کنند.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 48694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =