برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «تولدی دوباره» در منطقه ۱۳

مراسم پرفیض و برکت اعتکاف در مساجد منتخب در حال برگزاری شد که حدود نیمی از این مساجد به اعتکاف دانش‌آموزی اختصاص پیدا کرده بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، تقویت مبانی اعتقادی را از مهم‌ترین کارکردهای برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزان دانست و افزود: در راستای اجرای طرح شهید آرمان علی وردی در مدارس منطقه و فعالیت کانون نوجوانان، مراسم اعتکاف دانش آموزی با عنوان تولدی دوباره در قالب جشن پدر و پسری و مادر و دختری در مساجد صاحب الزمان (عج) ، لیله القدر و چند مسجد منتخب برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان در این سه روز، اعتکاف با برنامه‌ریزی منظم عوامل اجرایی هم از اعمال و فیوضات معنوی این روزها بهره‌مند شدند و هم مطالب درسی و آموزشی خود را مطالعه کردند تا خللی در برنامه های درسی خود نیز نداشته باشند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: آنچه امسال در منطقه۱۳ بیش از همه به چشم می‌خورد حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراسمات اعتکاف دانش‌آموزی بود که نشان از توجه نوجوانان دهه هشتادی به امور معنوی داشت.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان با قرارگیری در این فضای معنوی، اعتقادی و شرکت در این مراسم می توانند با فرهنگ علوی و الگوی زندگی اسلامی که بر مبنای عبادت و بندگی پروردگار و معنویت الهی است بیشتر آشنا شدند.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 48818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =