برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های همسرگزینی آگاهانه ویژه افراد دارای معلولیت

به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران کارگاه آموزشی مهارت‌های همسرگزینی آگاهانه ویژه افراد دارای معلولیت برای اولین بار به میزبانی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ با ابتکار اداره کل سلامت شهرداری تهران اولین کارگاه آموزشی مهارت های همسر گزینی آگاهانه ویژه افراد دارای معلولیت در شهرداری منطقه ۴ برگزار شد .

در کارگاه مذکور که صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران ، میر ابوطالبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیر و کارشناسان اداره سلامت و ۵۵ نفر از شهروندان منتخب دارای معلولیت از پهنه شرق و مرکز تهران حضور داشتند موضوع ازدواج موثر و آسان افراد دارای معلولیت توسط معینی مدیر انجمن باور برای حاضرین طرح و در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

 صاحب با تشکر از اداره سلامت منطقه ۴ به جهت برگزاری این کارگاه گفت : شرکت در این جلسه باعث افتخار است و از اینکه توانستیم یکی از ماموریت های اداره کل سلامت ویژه افراد دارای معلولیت را فراهم کنیم به خود می بالیم .

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در ادامه گفت: ازدواج مبحث مقدسی است و آموزش افراد دارای معلولیت نیز همانند سایرین باید فراهم شود تا تابوی این مقوله برای افراد دارای معلولیت شکسته شود.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 49031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =