افزایش نشاط اجتماعی و انگیزه در کارکنان مهمترین دستاورد جشنواره ورزشی بهشت است

شهردار منطقه ۸ گفت: افزایش نشاط اجتماعی و انگیزه در کارکنان مهمترین دستاورد جشنواره ورزشی بهشت است.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در تداوم جشنواره ورزشی بهشت و همزمان با دهه مبارک فجر، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بانوان و آقایان شاغل در واحدهای مستقل و غیر مستقل شهرداری تهران در دو روز متوالی به میزبانی شهرداری منطقه ۸ برگزار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران در حاشیه مسابقات تیراندازی با تفنگ بانوان که پیش از ظهر امروز در سالن مدیریت بحران شهرداری این منطقه برگزار شد، اجرای برنامه های ورزشی را اقدامی درخور توجه در ایجاد تحرک و پویایی کارکنان عنوان کرد و افزود: تجربه یک روز متفاوت صرف نظر از کشف استعدادهای ورزشی موضوعی مهمی است که در جشنواره ورزشی بهشت محقق شد.

وی از جمله اقدامات مهم دیگر اداره کل رفاه در این دوره مدیریت شهری را تخصیص وام قرض الحسنه در راستای اجرای بسته خرسند ساز ذکر کرد و یادآور شد: اگرچه هریک از بخشهای این بسته حمایتی از نقش مهمی در زندگی کارکنان برخوردارند اما به گفته همکارانم در منطقه ۸، تشرف به مشهد مقدس و همچنین پرداخت وام فوری، بدون ضامن و کم بهره موضوع مهمی بود که حل بسیاری از مشکلات معیشتی افراد را به دنبال داشت و از این حیث عملکرد اداره کل رفاه درخور تقدیر است.

شهردار منطقه ۸ در پایان اظهار داشت: امیدوارم با مساعدت معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران و هم چنین مدیرکل رفاه، سفرهای سیاحتی همچون گذشته برقرار شود. لازم به ذکر است در پایان این رقابت ها که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار شاغل در شهرداری صورت گرفت با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 49467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =