نصب و جانمایی المان‌های بوستانی در فرهنگسرای اشراق

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه چهار از نصب ۲۰ عدد نیمکت و جاگذاری سطل‌های زباله جدید در راستای نگهداشت مبلمان بوستانی در فرهنگسرای اشراق خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز منطقه اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر و در ادامه عملیات خدمات رسانی به شهروندان و توسعه امکانات شهری، نصب و جانمایی نیمکت های پارکی و سطل های زباله در بوستانهای منطقه توسط واحد فضای سبز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مبلمان بوستان های شهری یکی از مهم ترین بخش های فضای سبز هستند که رفاه، امنیت و زیبایی فضا را تحقق می بخشند، بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود در نگهداشت آنها کوشا باشند تا علاوه بر پایداری زیبایی منظر شهری، محیط شهری از نظم و هماهنگی کافی برخوردار باشد.

حبیبی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارکها و توسعه و تجهیزات آنها به وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان بوستانی گفت: تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از بوستانها دارد.

رئیس اداره فضای سبز یادآور شد: به همین منظور و در راستای خدمات رسانی به شهروندان، ۲۰ عدد نیمکت و سطل زباله در سراسر مجموعه فرهنگسرای اشراق نصب و جانمایی شده است.

انتهای خبر/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 49582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =