بازگشت بهای پسماند خشک به کیف پول الکترونیکی شهروندان

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از ماه‌ها قبل مجری طرح«نوماند» درتعدادی از مناطق پایتخت بوده و اکنون نیز این طرح ابتکاری به ایستگاه منطقه۶ تهران رسیده و قرار است که به طور رسمی در یوم الله ۲۲ بهمن در سطح محلات پهنه مرکزی تهران آغاز به کار کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ درطرح ابتکاری«نوماند» که به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در نقاط مختلف اجرایی شده، شهروندان در ازای تحویل انواع پسماند خشک و قابل بازیافت و دریافت کیف پول الکترونیکی شهروندی، به مقدار ارزش ریالی پسماند تحویلی می توانند موجودی کیف پول خود را افزایش دهند و طبق علایق و سلایق خود از آن برای رفع نیازهای ضروری خویش استفاده کنند.

حسن اختر دانش، معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری منطقه۶ تهران، دراین باره گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم در سطح محلات و نواحی شش‌گانه، طرح«نوماند» شهرداری تهران از روز ۲۲ بهمن ماه و مقارن با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز شده و شهروندان ساکن در پهنه مرکزی تهران می‌توانند از خدمات ویژه، امتیازها و تسهیلات آن به نحو شایسته استفاده کنند.

اختر دانش اضافه کرد: اکنون تعداد ۱۲ ناوگان حمل و نقل پسماند از جمله خودروهای ویژه«طرح نوماند» آماده سازی شده و همچنین با آموزش چهره به چهره، اطلاع رسانی و تبلیغات میدانی کارشناسان این اداره در بوستان ها، میادین میوه و تره بار و اماکن پر رفت و آمد، شهروندان در جریان جزئیات چگونگی اجرای آن قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش شهروندان تهرانی ساکن در هر یک از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران می‌توانند اپلیکیشن«شهر زاد» را در تلفن‌های همراه خود نصب کنند تا به راحتی جزو مشترکان طرح «نوماند» شوند و با دریافت کیف پول الکترونیکی و شارژ ریالی آن از طریق تحویل پسماند از خدمات متنوعی چون خرید از میادین میوه و تره بار، شارژکارت بلیت مترو، کارت به کارت بانکی، دریافت وجه نقد از دستگاه خودپرداز و ... اقدام کنند.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 49734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =