تبلیغات محیطی و اکران‌های فرهنگی بر مدار زیباسازی، ایمنی و خلق جلوه‌های بصری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تهران از اجرای یک طرح ابتکاری در مقابل مساجد پهنه مرکزی تهران خبر داد که از یکسو باعث زیبایی بصری شهری می‌شود و از سوی دیگر فضایی ایمن و مناسب برای اکران‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی دراختیارشان قرار می‌گیرد که بتوانند به شکل منظم و مستمر برای مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ حسن اختر دانش، با بیان اینکه مساجد به‌عنوان یکی از اماکن مذهبی و کانون تجمعات مردمی همواره درکانون توجه مردم داشته و دارد، افزود: یکی از موضوعات و مسائلی که درفعالیت و امور مساجد وجود دارد، بحث چگونگی تبلیغات محیطی واکران‌های فرهنگی و مذهبی درایام خاص، اعیاد و مناسبت‌های طول سال است که به روش‌های مختلفی ازجمله استفاده از تخته چوبی و یا میله داربست انجام می‌شد که مشکلات و خطراتی به‌دنبال داشت و علاوه برآن به زیبایی بصری شهر آسیب وارد می‌کرد، بنابراین معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست و اداره زیباسازی این منطقه به‌منظور پایان‌دادن به نابسامانی اکران‌ها و تبلیغات محیطی مساجد، طرح ابتکاری جانمایی، نصب و راه‌اندازی سازه و پرتابل فرهنگی درجلوی مساجد واقع درمحدوده پهنه مرکزی را به مرحله اجرا درآورد.‌

اختردانش، اضافه کرد: سازه و پرتابل فرهنگی که چند نمونه از آن درجلوی برخی از مساجد منطقه ۶ ازجمله مسجد جلیلی نصب شده، محلی مناسب، استاندارد و ایمنی برای انجام هرگونه تبلیغات محیطی و اکران‌های فرهنگی است، متولیان امور مساجد می‌توانند به طور دائم و مستمر از فضای این سازه‌های فلزی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها، کلاس‌ها و مراسم مختلف ازجمله جشن نیمه‌شعبان، ولادت امامان و ائمه اطهار (ع) و... استفاده کنند و در نگهداشت آن نیز کوشا باشند.

انتهای پیام /

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 53403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =