برگزاری مسابقات ورزشی همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم

سازمان ورزش شهرداری تهران دومین دوره رقابت‌های ورزشی "همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معظم شهدا" را برگزار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، دومین دوره این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، در بخش بانوان و فرزندان دختر با برگزاری مسابقات "دارت"، "بهکاپ"، "هفت سنگ مهارتی" و "ایستگاه‌های بازی کودکان" پیگیری شد.

بر این اساس، مسابقات "دارت" و "بهکاپ" در رده‌های سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۶ سال به انجام رسید و "ایستگاه‌های بازی کودکان" در رده سنی ۴ تا ۷ سال و "هفت سنگ مهارتی" در رده سنی ۱۳ سال به بالا برگزار و در بخش همسران شهدا نیز رقابت‌های "فوتبال روی میز" و "دارت" در رده سنی آزاد برنامه ریزی و اجرایی شد.

در پایان نیز ثنا قیصری از منطقه ۱۱، زهرا جوینده از منطقه ۴، صبا وطن خواه از منطقه ۱۶، حوریه محمدی از منطقه ۱۷، زهرا قیصری از منطقه ۱۴، مهری رحم د ل از منطقه ۴، نس رین داوودی از منطقه ۱۹، زینب یزدانی از منطقه ۱۷، مژگان طرفی نژاد از منطقه ۶ و ملیکا زاهد از منطقه ۲۲ عناوین نخست را به دست آوردند.

در بخش فرزندان پسر نیز، مسابقات در رشته‌های شوت دارت، پنالتی گل کوچک، فوتبال روی میز، دارت برگزار شد و  علی ابراهیمی از منطقه ۲۰، عرشیا صالحی از منطقه ۱۷، محمد مهدی سعد از منطقه ۲۱ و علی رضایی از منطقه ۱۴ به ترتیب عناوین اول هر رشته را کسب کردند.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ با حضور در آیین اختتامیه این مسابقات، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دومین دوره این رقابت ها و عرض تبریک به مناسب آغاز دهه کرامت، در خصوص مقام والای شهدا و نیز دستاوردهای ورزش شهروندی به منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری در راستای سیاست های کلی مدیریت شهری سخن گفت.

رقابت‌های یاد شده، ۱۹ اردیبشهت ماه جاری در مجموعه ورزشی دارالشهدا به میزبانی منطقه ۱۷ برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 54134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =