شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶

شهردار ناحیه یک منطقه۶ از پلمب و ایمن‌سازی ۲ خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب‌های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ بهنام مهرپسند شهردار ناحیه ۱ این منطقه با اشاره به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی با توجه ویژه بر منابع بزه خاطر نشان کرد: در راستای طرح فوریتی شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و پلمپ ملک پلاک قرمز با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان در بخش مرکزی شهراقدامات ویژه ای در راستای شناسایی منابع بزه در سطح ناحیه به عمل آوردیم.

شهردار ناحیه یک ادامه داد: گاهاً این اماکن رها شده به مرور زمان به محل تجمع و پاتوق معتادین تبدیل شده اند که برای ساکنین برخی از محلات ایجاد مزاحمت می کردند؛ لذا با پیگیری های انجام شده و اخذ دستور از مقام قضایی با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام به رفع مشکل خانه های پلاک قرمز در سطح ناحیه کردیم.

به گفته مهرپسند این اقدام با هدف قراردادن منشاً ایجاد مزاحمت برای شهروندان، منابع بزه از سطح ناحیه و کاهش آسیب های اجتماعی در بخش مرکزی شهر با حضور ضابط قضائی اجرایی شد.

وی همچنین با اشاره به جزئیات این اقدام گفت: در سطح این ناحیه ۲ مورد خانه پلاک قرمز شناسایی شد این دو پلاک کلونی معتادین متجاهر بود که ۵ معتاد شامل ۳ مرد و ۲ زن در این دو پلاک شناسایی غربالگری و ساماندهی شدند.

گفتنی است، خانه‌های پلاک قرمز عنوان طرحی است که به منظور حل معضل آسیب‌های اجتماعی، با شناسایی خانه‌های گرفتار این آسیب‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 53889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =