وضعیت ناحیه ۳ منطقه ۴ بررسی شد

در دور دوم نظارت ستادی شهرداری منطقه چهار که سه‌شنبه‌های هر هفته در نواحی ۹ گانه انجام می‌شود، شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین و مدیران شهری این منطقه وضعیت محلات پاسداران، شیان و لویزان و مبارک‌آباد ناحیه ۳ را رصد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در این بازدید که با حضور علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۳ برگزار شد، شهردار منطقه چهار وضعیت ناحیه، مطالبات، درخواست ها و تعامل با شهروندان را از نزدیک بررسی کرد.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای اقدامات موجب افزایش اعتماد شهروندان شده و مجموعه مدیریت شهری این منطقه حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

کمالی زاده در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر از جمله نظافت شهر، وضعیت گاردریل ها، آسفالت معابر، مباحث طرح تحول بیستگانه و ۳۶۰ درجه، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، بازپیرایی فضاهای سبز شهری، تجهیز المان های ترافیکی، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و ... تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۳ شهرداری منطقه چهار برگزار شد، در خصوص روند کار و فعالیت های مختلف از جمله صیات از انتخابات و طرح استقبال از بهار بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 49752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =