۱۳۸ مصوبه حاصل ۲۸ نشست شورای سلامت در محلات منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۲۸ نشست شورای سلامت با شعار «حال خوب زندگی» در محلات این منطقه برگزار شد که حاصل آن ۱۳۸ مصوبه بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: با توجه به ضرورت نیازسنجی سلامت محور از شهروندان محله و افزایش احساس تعلق محلی از طریق بهبود ساز وکار مشارکت پذیری شهروندان در ارائه گزارش مسائل سلامت محور محله و پیگیری و رفع مشکلات موجود توسط شهروندان و ساز وکار رصد مسائل سلامت محور، تاکنون ۲۸ نشست شورای سلامت در منطقه ۱۵ برگزار شده است.

به گفته وی؛ این جلسات متشکل از افراد تاثیر گذار، آشنا به محله و معتمد محلی نظیر شهرداران و مدیران اجتماعی در نواحی، مدیر اداره سلامت منطقه، مسئولین خانه های سلامت، مدیران و معتمدین محلات، کارشناسان آتش نشانی و پایگاه سلامت، سازمانهای مردم نهاد و بسیج برگزار شده است.

مالمیر در ادامه افزود: طی این جلسات ایده و هم فکری های ارزنده ای برای پویایی و بهبود امکانات جهت ایجاد حال خوب در شهروندان به دست آمده است که با مشارکت شهروندان و مدیریت شهری در حال اجرا است.

برپایه این گزارش؛ از ابتدای سال تاکنون ۲۸ شورای سلامت تشکیل و ۱۳۸ مصوبه نیز صادر شده است که بیشتر مصوبات در راستای حل مشکلات سلامت محور محلات در حال اقدام است.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 49921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =