پیام تبریک رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مناسب فرارسیدن روز مهندس

جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی، پنجم اسفند ، «فرارسیدن روز مهندس» را به مهندسان فعال در حوزه ایمنی و مدیریت بحران و تلاشگران مهندس در عرصه مدیریت شهری و دیگر عرصه‌های اجرایی تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در پیام علی نصیری رئیس این سازمان آمده است: پنجم اسفند، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی مهندسان توانمند و پرتلاش بخصوص در عرصه ایمنی ، مدیریت بحران و مدیریت شهری تبریک می‌گویم. به مدد تلاش‌ها، محاسبات و اجرای هماهنگ دستان توانمند، قدم‌های منضبط و ذهن‌های دقیق شما، طرح‌های بزرگ این سرزمین به بار نشسته و به نتیجه رسیده‌اند. محصول این خلاقیت پروژه‌های بسیاری است که با اتکا به توانمندی مهندسان پرتوان داخلی هر روز در گوشه‌ای از سرزمین پرافتخارمان،  ایران اسلامی به ثمر می‌نشیند. مدیریت بحران نیز به مدد این تلاش‌ها توانسته تاکنون طرح‌های بی‌شماری را در بخش‌های مربوط به پیشگیری و عملیات و آمادگی به سرانجام برساند.

در پایان این پیام آمده است: به پاسداشت این روز گرامی، بر خود لازم می‌دانم از  زحمات و تلاش‌های صادقانه همه همکاران گرانقدر مهندس که با تلاش خود در عرصه مدیریت بحران، مدیریت شهری و سایر عرصه‌های مدیریتی و اجرایی مشغول خدمت هستند ، قدردانی کنم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز  باشید و در ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و آرامش بخشی به مردم شریف ایران عزیز گامهای موثری بردارید.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 50328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =