بازدید مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از هتل دیدار

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، پیمانکار پروژه هتل دیدار و جمعی از مسئولان شهری، مدیران و معاونان منطقه ضمن بازدید از پروژه ساخت هتل دیدار طی جلسه‌ای با یک دیگر به گفتگو درباره روند ساخت این پروژه پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدحسین حجازی به منظور بررسی و بازدید از روند کار ساخت هتل ۲۴ طبقه دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و پیمان‌کار پروژه هتل دیدار، دیدار کردند.

در این بازدید قرار شد تا هر چه سریع‌تر به رفع ایرادات موجود در روند کار و اتمام ساخت هتل دیدار پرداخته شود تا در کم‌ترین زمان ممکن شروع به کار مجدد انجام گیرد. در غیر این صورت به منظور راه‌اندازی پروژه چاره‌اندیشی جدیدی صورت گیرد.

گفتنی است هتل دیدار هتلی ۵ ستاره از طرح های در حال احداث اکو پارک منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است، کاربری اقامتی در عین حال خدماتی و تجاری در ۲۴ طبقه روی زمین و ۸ طبقه زیر زمین است تا میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد، زیربنای کلی این فضای اقامتی ۱۶۰هزار مترمربع و پارکینگ آن در چهار طبقه و ظرفیت ۱۵۲۰ خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 53998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =