کلیه معابر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پاکسازی شد

طی بارندگی روزهای اخیر در شهر تهران، ۶۵۵۰۰ متر مربع از معابر و پل‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد جهت استفاده و رفاه حال شهروندان از برف پاکسازی شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ همزمان با بارش‌های اخیر، کلیه مسیرهای تردد منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی ۲۴ ساعت برف روبی شد و سطح معابر پارکی، پل طبیعت، پل ابریشم، وسایل بازی و ورزشی یخ زدایی شدند.

نیروهای خدمات شهری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی روزهای اخیر ۱۱ هزار و ۲۰۰ درخت و درخچه در بوستان‌های طالقانی، بهشت مادران، آب و آتش و نوروز را برف تکانی کردند. همچنین ۲۷۰۰ متر مربع از زمین‌های ورزشی و بازی، همچنین حدود ۲۵۰ عدد از نیمکت‌ها پاکسازی شده است.

پاکسازی کلیه فضای سبز به دلیل محدویت استفاده از نمک و شن توسط کارگران منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد صورت گرفته است اما برای پاکسازی معابر اصلی حدود ۵ تن شن و نمک استفاده شده است.

نیروهای خدمات شهری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی مانور ستاد برف‌روبی از ابتدای پاییز برگزار شد به حالت آماده باش درآمدند تا با ورود سامانه بارشی شرایط لازم را برای رفاه حال شهروندان فراهم کنند.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 50457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =