اجرای طرح همسطح سازی دریچه‌های بتنی محور بزرگراهی غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در ۵۴ کیلومتر محور بزرگراه‌های منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی گفت: بزرگراه آزادگان یکی از مهم‌ترین و پر رفت آمدترین محورهای پایتخت به شمار می‌رود که روزانه هزاران خودرو سبک و سنگین در آن تردد دارد که در اولویت ایمن سازی و مناسب سازی دریچه بتنی در این بزرگراه آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در این منطقه بیش از ۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی شامل بزرگراه‌های آزادگان، شهید همدانی، شهید خرازی، آزادراه تهران_ شمال و آزادراه تهران_ کرج قرار دارد که روزانه هزار خودرو در این محورها تردد دارند و از سوی دیگر این بزرگراه‌ها به عنوان ورودی ۱۱ استان غربی و شمالی کشور از غرب پایتخت محسوب می‌شود که نیازمند نگهداشت و رسیدگی بیشتر است.

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی شهر تهران و تردد شبانه روزی خودروهای سنگین نسبت به سایر محورهای بزرگراهی این منطقه بار ترافیکی بیشتری دارد، به همین منظور هم سطح سازی دریچه بتنی انهار و تأسیسات شهری در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام /

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 50655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =